Патент на корисну модель № 88147 від 11.03.2014. Назва винаходу (корисної моделі) кожух безмастильної муфти

Special Price 19512.75 грн

Состояние аукциона:торги припинено

Номер лота:452643

Дата проведения аукциона:2020-12-01 09:00:00

Дата окончания торгов:2020-12-01 18:00:00

Дата окончания подачи заявок:2020-12-01 08:00:00

Стартовая цена:19512.75 грн

Гарантийный взнос:975.64 грн

Шаг аукциона:585.38 грн

Область:Сумська обл.

Месторасположение имуществам. Суми, вул. Горького, 58

Дата публикации:2020-11-11 10:08:11

  • Категория: Інше

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

Кожух безмастильної муфти містить металеві корпуси циліндрової і конічної форми з фланцями, кріпильні деталі, фланці суміжних пристроїв, лабіринтне ущільнення, патрубки підведення і відведення повітря, трубопроводи зливу витоків мастила. Корпуси мають роз'єм, що розділяє їх на два півкорпуси. Корпус охолоджуваної зони містить колектор підведення охолоджуючого повітря. Колектор наддування лабіринтного ущільнення сполучений вікнами з колектором відведення, а кільцевим отвором – з колектором підведення.

  1. Кожух безмастильної  муфти,  виконаний  у  вигляді  металевих  корпусів  циліндрової  і конічної  форми  з  фланцями  для  приєднання  до  відповідних  фланців  суміжних  пристроїв, корпуси мають роз'єм в горизонтальній площині, що розділяє їх на два півкорпуси, верхні і нижній,  сполучених  герметично  по  роз'єму  кріпильними  деталями,  корпус  з  боку високотемпературної зони забезпечений встановленим в ньому лабіринтним ущільненням і телескопічно  зв'язаний  з  корпусом  охолоджуваної  зони,  в  якому  виконані  патрубки підведення і відведення повітря і трубопроводи зливу витоків мастила, який відрізняється тим, що  в  корпусі  охолоджуваної  зони  виконані  колектор  підведення  охолоджуючого повітря, сполучений з патрубком підведення, колектор наддування лабіринтного ущільнення і колектор відведення повітря, розташований між корпусом і патрубком відведення, причому колектор наддування лабіринтного ущільнення  сполучений  вікнами  з  колектором відведення, а кільцевим  отвором  з  колектором  підведення,  яке  у  свою  чергу  сполучене кільцевим  отвором  із зоною охолоджування півмуфти, крім того, зона охолоджування півмуфти  через  виконані  в  корпусі  кільцевий  канал  і  вікна  сполучена  з  колектором відведення.
  2. Кожух безмастильної  муфти  за  п.  1,  який  відрізняється  тим,  що  з  боку  механізму,  що приводиться, в корпусі охолоджуваної зони встановлені лабіринтні ущільнення, створюючі між  собою  і  стінкою  корпусу  дренажний  колектор,  сполучений  каналом  із  зоною підвищеного  тиску  усередині  корпусу,  а  колектор  забезпечений  патрубком  зливу  витоків мастила, крім того, область розрідження корпусу сполучена камерою з атмосферою.
  3. Кожух безмастильної муфти за пп. 1, 2, який відрізняється тим, що з боку механізму, що приводиться, в порожнині охолоджуваної зони корпусу встановлені радіально розташовані ребра. Корисна модель належить  до  компресорної  техніки  і  може  бути  використана  при  проектуванні компресорних установок і агрегатів з метою забезпечення надійності роботи агрегату.

Широко відомі пристрої кожухів муфт, які виконані у вигляді металевого циліндрового корпусу, що має діаметральний роз'єм в горизонтальній площині, що розділяє його на два півкорпуси, - верхній і нижній,  герметично  сполучені  по  стику  кріпильними  деталями,  при  цьому  в  корпус  телескопічно входить  патрубок,  що  заповнює  бракуючу  довжину.

Відомий також кожух муфти, виконаний у вигляді металевих корпусів циліндрової і конічної форми з  фланцями  для  приєднання  до  відповідних  фланців  суміжних  пристроїв;  корпуси  мають  роз'єм  в горизонтальній площині, що розділяє їх на два півкорпуси: верхній і нижній, сполучені герметично по роз'єму кріпильними деталями, корпус з боку високотемпературної зони забезпечений встановленим в ньому  лабіринтним  ущільненням  і  телескопічно  зв'язаний  з  корпусом  охолоджуваної  зони,  в  якому виконані патрубки підведення і відведення повітря і трубопроводи зливу мастила.

Така конструкція має наступні недоліки: необхідність в зовнішньому джерелі наддуву охолоджуючим повітрям; відсутня організована циркуляція повітря усередині кожуха; мають місце застійні зони, в яких повітря перегрівається; має місце зона розрідження, що приводить до підсмоктування в порожнину кожуха витоків мастила з приводимого механізму.

Технічним результатом корисної моделі, що заявляється, є  охолоджування елементів муфти за допомогою самовсмоктування  охолоджуючого  повітря,  організації  циркуляції  повітря  усередині кожуха,  а  також  запобігання  попаданню  в  кожух  мастила  від  приводимого  механізму  при  роботі агрегату. Все перераховане вище підвищує надійність роботи агрегату в цілому.

Поставлена задача корисної моделі вирішується тим, що в корпусі охолоджуваної зони виконані: колектор підведення охолоджуючого повітря, сполучений з патрубком підведення, колектор наддуву лабіринтного  ущільнення  і  колектор  відведення  повітря,  розташований  між  корпусом  і  патрубком відведення,  причому  колектор  наддуву  лабіринтного  ущільнення  сполучений  вікнами  з  колектором відведення, а кільцевим  отвором  з  колектором  підведення, яке,  у свою чергу, сполучене кільцевим отвором із зоною охолоджування півмуфти, крім того, зона охолоджування півмуфти через виконані в корпусі кільцевий канал і вікна сполучена з колектором відведення. З боку приводимого механізму в корпусі  охолоджуваної  зони  встановлені  лабіринтні  ущільнення,  що  створюють  між  собою  і  стінкою корпусу  дренажний  колектор, сполучений каналом із  зоною підвищеного тиску  усередині корпусу, а колектор забезпечений  патрубком  зливу  витоків  мастила,  крім  того,  область  розрідження  корпусу сполучена камерою з атмосферою. З боку механізму, що приводиться, в порожнині охолоджуваної зони корпусу встановлені радіально розташовані ребра.

Згідно з корисною моделлю, кожух безмастильної муфти має наступні істотні відмітні ознаки: у корпусі охолоджуваної зони виконані: колектор підведення охолоджуючого повітря, сполучений з патрубком  підведення,  колектор наддуву лабіринтного  ущільнення  і  колектор  відведення  повітря, розташований  між  корпусом  і  патрубком  відведення,  причому  колектор  наддуву лабіринтного ущільнення сполучений вікнами з колектором  відведення,  а  кільцевим  отвором  з  колектором підведення, яке  у свою чергу сполучене кільцевим отвором із зоною охолоджування півмуфти, крім того,  зона  охолоджування  півмуфти  через  виконані  в  корпусі  кільцевий  канал  і  вікна  сполучена  з колектором відведення; з  боку  механізму,  що  приводиться,  в  корпусі  охолоджуваної  зони  встановлені  лабіринтні ущільнення, що створюють між собою і стінкою корпусу дренажний колектор, сполучений каналом із зоною підвищеного тиску усередині  корпусу,  а  колектор  забезпечений  патрубком  зливу  витоків мастила, крім того, область розрідження корпусу сполучена камерою з атмосферою; з боку механізму, що приводиться, в порожнині охолоджуваної зони корпусу встановлені радіально розташовані ребра.

Перераховані вище істотні відмітні ознаки необхідні і достатні для вирішення поставленої ехнічної задачі, а саме підвищення надійності роботи агрегату в цілому: виконання  в  корпусі  охолоджуваної  зони  колектора  підведення  охолоджуючого  повітря, сполученого  з  патрубком  підведення,  колектора  наддуву  лабіринтного  ущільнення  і  колектора відведення  повітря,  розташованого  між  корпусом  і  патрубком  відведення,  з'єднання  колектора наддуву  лабіринтного  ущільнення  вікнами  з  колектором  відведення,  а  кільцевим  отвором  з колектором  підведення,  яке  у  свою  чергу  сполучене  кільцевим  отвором  із  зоною  охолоджування півмуфти, а також з'єднання зони охолоджування півмуфти через виконані в корпусі кільцевий канал і вікна з колектором відведення, дозволяють під дією імпелерного ефекту півмуфти, що обертається, організувати  циркуляцію  охолоджуючого  повітря  усередині  корпусу  охолоджуваної  зони,  усунути застійні  зони  повітря,  при  цьому  забезпечується  рівномірне  охолоджування  муфти  і  запобігає проникненню гарячого повітря через зазор між лабіринтним ущільненням і муфтою в охолоджувану зону; установка  в  корпусі  охолоджуваної  зони  з  боку  механізму,  що  приводиться,  лабіринтних ущільнень,  створюючих  між  собою  і  стінкою  корпусу  дренажний  колектор,  сполучений  каналом  із зоною  підвищеного  тиску  усередині  корпусу  охолоджуваної  зони,  постачання  колектора  патрубком зливу витоків мастила, а також з'єднання з атмосферою області розрідження в корпусі охолоджуваної зони,  дозволяє  відводити  витоки  мастила  з  дренажного  колектора  перед  запуском,  створювати замикаючий тиск повітря в дренажному колекторі при роботі, а також усувати розрідження в корпусі охолоджуваної зони, яке знижує замикаючий тиск в дренажному колекторі; установка  радіально  розташованих  ребер  в  порожнині  охолоджуваної  зони  корпусу  з  боку механізму,  що  приводиться,  перешкоджає  виникненню  зони  розрідження  повітря  під  дією відцентрових сил від обертання півмуфти.

Нові
ЛОТИ

Ви можете подивитися всі аукціони натиснувши на кнопку нижче
Подивитись все